Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Μετά την αναμέτρηση με τη Βέροια οι παίκτες του Άρη, Μαργαρίτης και Ουντότζι

Ουντότζι: «Λειτουργούμε σαν ομάδα»
Μετά την αναμέτρηση με τη Βέροια οι παίκτες του Άρη, Μαργαρίτης και Ουντότζι, μίλησαν στην κάμερα του Novasports τονίζοντας ότι ήταν μια σημαντική νίκη κόντρα σε έναν δύσκολο αντίπαλο.
Αναλυτικά οι δηλώσεις τους:
Ουντότζι: «Είμαι τυχερός και είμαι στην κατάλληλη θέση την κατάλληλη στιγμή αλλά είναι θέμα της ομάδας. Πάντα θέλω να σκοράρω και πάντα το έχω στο μυαλό μου. Όλα τα ματς είναι δύσκολα. Ήταν λίγο περίεργο το σημερινό ματς. Έγιναν κάποια περίεργα πράγματα αλλά καταφέραμε να κερδίσουμε. Είμαστε ομάδα. Δεν διαλέγουμε παιχνίδια, στόχος να παλέψουμε μέχρι το τέλος και να τα δώσουμε όλα».
Μαργαρίτης: «Εμείς κρατάμε το αποτέλεσμα και τη διαιτησία την κρίνουν άλλοι. Ξέραμε ότι θα ήταν ένα δύσκολο ματς. Όμως αντέξαμε στην πίεση και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Έχουμε πλέον καλή ψυχολογία και όσα δουλέψαμε βγήκαν στο γήπεδο. Όποτε κρίνει ο προπονητής μου ότι είμαι ικανός και έτοιμος να παίξω μπαίνω μέσα και προσπαθώ να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου