Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Ικανοποιημένος από την εκτός έδρας επικράτηση στα Γιάννενα ήταν μετά το ματς ο προπονητής της Βέροιας

Ντόστανιτς: χρειάζεται και τύχη
Ικανοποιημένος από την εκτός έδρας επικράτηση στα Γιάννενα ήταν μετά το ματς ο προπονητής της Βέροιας Ράτκο Ντόστανιτς. Στις δηλώσεις του σημείωσε:
"Συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Είμαστε ομάδα που προσπαθεί να παίξει ποδόσφαιρο. Είμαι ευχαριστημένος από την ομάδα μου. Αυτό το ματς τελείωσε. Στην σκέψη μου είναι τώρα το ματς με τον Απόλλωνα. Στο πρώτο ημίχρονο δεν κινδυνέψαψε και είχαμε την καλύτερη ευκαιρία. Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΠΑΣ άσκησε πίεση, είχε ευκαιρίες για γκολ αλλά δεν τις εκμεταλλεύτηκε. Εμείς ξέραμε ότι θα βγούμε μπροστά και θα ψάχναμε μια ευκαιρία για γκολ. Θέλει και τύχη για να κερδίσεις τέτοια ματς. Το Σάββατο έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι με τον Απόλλωνα και θα χρειαστούμε την βοήθεια του κόσμου μας".
 
Σε ερώτηση για το ποιο ήταν το μυστικό της νίκης, απάντησε: "Ήθελα παίκτες στο χώρο του κέντρου να μπορούν να παίξουν 90 λεπτά και να αντέξουν στην πίεση. Στην σκέψη μου ήταν να κάνω το παιχνίδι μου στην μεσαία γραμμή".
 
Σε ερώτηση γιατί επιμένει να χρησιμοποιεί τον Μπαργκάν, απάντησε: "Ο Μπαργκάν παίζει 120% για την ομάδα. Δίνει μάχες, έχει θέληση και μου δίνει λύσεις. Είναι παίκτης που τον βάζω να παίζει σε διάφορες θέσεις. Είναι πολύτιμος".
 
Πετράκης: "Στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται"
 
Στο άγχος απέδωσε την εμφάνιση του ΠΑΣ ο προπονήτης του Γιάννης Πετράκης. "Θέλαμε πολύ να κερδίσουμε διότι θα εξασφαλίζαμε την παραμονή μας. Πιστεύω ότι υπήρχε παραπάνω άγχος. Στο πρώτο ημίχρονο μας έλλειπε η καλή τελική πάσα. Όσο περνύσε ο χρόνος, χάσαμε την εικόνα μας και δεν μπορέσαμε να γίνουμε επικίνδυνοι. Στο δεύτερο μέρος άλλαξε η εικόνα μας. Δημιουργήσαμε ευκαιρίες αλλά δεν καταφέραμε να σκοράρουμε και στο τέλος δεχθήκαμε γκολ. Όλα μέσα στο ποδόσφαιρο είναι. Δεν μένουμε σε κάτι που είναι πίσω μας. Η ομάδα μας έχει δυνατότητες. Να πάρουμε το αποτελέσμα στο επόμενο παιχνίδι".
 
Σε ερώτηση για το πρόγραμμα που ακολουθεί, απάντησε: "Όλα τα ματς είναι ανοιχτά. Τα βλέπουμε ένα ένα ξεχωριστά. Τώρα βλέπουμε το ματς με τον Πλατανιά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου