Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Ικανοποιημένος ήταν από τον βαθμό της ισοπαλίας μετά το ματς ο προπονητής της Βέροιας

Ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα ο Ντόστανιτς
Ικανοποιημένος ήταν από τον βαθμό της ισοπαλίας μετά το ματς ο προπονητής της Βέροιας Ράτκο Ντόστανιτς. Αναλυτικότερα είπε:
«Κάναμε ένα πολύ καλό πρώτο ημίχρονο, πιστεύω ότι μπορούσαμε να κάνουμε τη διαφορά και να προηγηθούμε στο σκορ. Παίξαμε έξυπνα, αυτά που ζήτησα τα κάναμε, είχαμε κατοχή της μπάλας και ήμασταν πολύ καλοί. Σίγουρα περίμενα στο δεύτερο ημίχρονο ότι θα είχαμε δυσκολία από την πίεση του κόσμου του ΑΡΗ αλλά πάλι μπορώ να πω ότι δεν είχαμε ποιοτικό ποδόσφαιρο ούτε από τον ΑΡΗ ούτε από εμάς. Θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά μου, πήραμε έναν πολύ σημαντικό βαθμό εδώ. Σίγουρα για μένα ήταν ευχάριστο να δω ένα τέτοιο κοινό, με πολύ καλούς φιλάθλους που στηρίζουν την ομάδα».
Για τη φάση που ζητάει ο ΑΡΗΣ πέναλτι και τις συνεχείς διακοπές των παικτών της Βέροιας: «Ποτέ δεν μιλάω για τη διαιτησία. Δεν το έκανα σε όποια ομάδα και αν ήμουν. Θέλω να σας δώσω το λόγο μου. Ποτέ σε κανένα ποδοσφαιριστή μου δεν είπα να πέσει κάτω αν δεν είναι χτυπημένος. Μαθαίνω στους ποδοσφαιριστές μου να παίζουν ποδόσφαιρο. Ποτέ η ομάδα της Βέροιας δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Εγώ ξέρω ότι θα είναι δύσκολο να μείνουμε στη κατηγορία. Ξέρω ότι με τέτοιο τρόπο δεν θα κερδίσουμε παιχνίδια».
Για το αν τραυματίστηκε ο Λαναρής: «Πιστέψτε με, δεν είδα τίποτα, έβλεπα την ομάδα μου. Είπε ο γιατρός ότι ήταν χτυπημένος. Για μένα σημαντικό είναι το ποδόσφαιρο, να βλέπουμε αυτό τον ωραίο κόσμο. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο».
Για το ό,τι οι παίκτες της Βέροιας προσπαθούσαν να κερδίσουν χρόνο και πιο συγκεκριμένα τον Γεωργιάδη και τη συμπεριφορά του στην αλλαγή: «Αν δεν ήταν χτυπημένος εγώ πρώτος θα ζητούσα συγγνώμη».
Για το αν υπήρξε πρόβλημα στην άφιξη της ομάδας ή στα αποδυτήρια: «Για μένα ήταν πολύ καλή φιλοξενία. Όλα ήταν τέλεια, σε ένα ωραίο γήπεδο με έναν πολύ ωραίο κόσμο, προσπαθήσαμε να παίξουμε ποδόσφαιρο. Όταν έχεις ένα παιχνίδι που παίζεται η κατηγορία δεν πρέπει να περιμένεις πολλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου