Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Παραίτηση Γκατούζο στον ΟΦΗ



Μία κίνηση που αιφνιδίασε τους πάντες έκανε ο Γκατούζο! Στην συνέντευξη τύπου μετά την ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης (3-2), ανακοίνωση την παραίτησή του από τον πάγκο του ΟΦΗ, αφήνοντας αιχμές προς παίκτες και διοίκηση.


Σε αναζήτηση προπονητή είναι από το απόγευμα της Κυριακής (26/10) ο ΟΦΗ μετά  την παραίτηση του Τζενάρι Γκατούζο. Ο πρώην τεχνικός την Κρητικών ανακοίνωσε την απόφαση του στην συνέντευξη Τύπου, τονίζοντας πως οι παίκτες του δεν τον πιστεύουν!

Τα όσα είπε στην συνέντευξη τύπου:
"Είναι πολύ δύσκολο για εμένα να συνεχίσω αυτήν την εμπειρία. Έβαλα όλο το πάθος μου και όλες τις δυνάμεις μου για αυτήν την ομάδα. Αλλά δεν μπορώ κάθε μέρα να αντιμετωπίζω προβλήματα, δεν είμαι ο πρόεδρος η δουλειά μου είναι το ποδόσφαιρο. Νιώθω άσχημα και στενοχωρημένος αλλά δεν μπορώ να συνεχίσω. Το κάνω αυτό επειδή αγαπάω την ομάδα. Δεν μπορώ να σηκώσω στους ώμους μου όλο το βάρος της ομάδας. Υπάρχουν άλλες προτεραιότητες καθημερινά και όχι το αγωνιστικό. Όταν υπάρχουν διάφορα προβλήματα, αυτό συμβαίνει μέσα στο γήπεδο. Καθημερινά βάζω όλη μου την ενέργεια στην προπόνηση και τον αγώνα. Προσπαθώ πολύ και ξαφνικά χαλάνε τα πράγματα", ενώ στη συνέχεια άφησε αιχμές και για τους παίκτες και στο κατά πόσο τον πιστεύουν: 

«Νιώθω πολύ στενοχωρημένος γιατί πέρασα τέσσερις καταπληκτικούς μήνες. Είμαι σε μια καταπληκτική πόλη με καταπληκτικό κόσμο, με πολύ καλή ατμόσφαιρα. Το βασικό είναι ότι η καριέρα του προπονητή είναι η δουλειά μου και εγώ θέλω να είμαι προπονητής. Μέσα σε αυτήν την λέξη περιέχονται τα πάντα. Έβαλα μπροστά το πρόσωπο και το όνομα μου, νιώθω ότι οι παίκτες δεν με πιστεύουν. Και να κερδίζαμε η απόφαση μου θα ήταν ίδια. Δεν έχω μιλήσει με τους παίκτες μου, θα τους ενημερώσω μόλις φύγω από εδώ γιατί είναι μια πολύ δύσκολη και απογοητευτική στιγμή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου