Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Αποστολόπουλος: «Νέα αρχή με Άρη»


Στο Αθλητικό Metropolis και την εκπομπή «Στη Σέντρα» μίλησε ο αμυντικός της ΒΕΡΟΙΑΣ, Αλέξανδρος Αποστολόπουλος.

Αναλυτικά τα όσα τόνισε:


«Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια για να παραμείνουμε στην κατηγορία. Στόχος μας είναι να κάνουμε μια νέα αρχή στο ματς με τον Άρη, για να καταφέρουμε στο τέλος να πραγματοποιήσουμε το βασικό μας στόχο όσο το δυνατόν γρηγορότερα».

Για τους προσωπικούς του στόχους με τη ΒΕΡΟΙΑ: «Στόχος μου είναι να πάει καλά η ομάδα, να αγωνιστώ όσο τον δυνατόν περισσότερο και το καλοκαίρι θα δούμε τί θα γίνει. Κάποια στιγμή θέλω να επιστρέψω πίσω. Γι' αυτό το λόγο ήρθα εδώ. Προκειμένου να δουλέψω, να φανώ μέσα από την ομάδα και να επιστρέψω δυνατότερος. Ωστόσο, δεν είναι μόνο στο δικό μου χέρι αλλά εξαρτάται και από την ομάδα».

Για το αν θεωρεί πως θα είχε θέση στον φετινό ΠΑΟΚ: «Αυτό δεν μπορώ να το κρίνω εγώ. Από τη στιγμή που κρίθηκε ότι πρέπει να πάω κάπου δανεικός αυτό έκανα και τώρα πρέπει να αποδείξω κάποια πράγματα και όπως είπα και πριν, το καλοκαίρι θα δούμε τί θα γίνει. Εγώ προσπαθώ να δουλέψω όσο περισσότερο μπορώ εδώ στη ΒΕΡΟΙΑ και ελπίζω το καλοκαίρι να έχω τα αποτελέσματα που θέλω».

Για το προσεχές ματς της ΒΕΡΟΙΑΣ με τον Άρη: «Είναι πολύ νωρίς ακόμη για να ξέρω αν θα παίξω, καθώς μένουν και πολλές μέρες ακόμη μέχρι το ματς. Δεν είναι καλό όταν αλλάζουν συνεχώς οι προπονητές όμως πρέπει να βρούμε γρήγορα το δρόμο μας και να έρθουν τα αποτελέσματα και ελπίζω να γίνει αυτό με τον Στόικα».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου