Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Με συγχαρητήρια στους παίχτες του ξεκίνησε στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου ο προπονητής της Βέροιας Ράτκο Ντόστανιτς.

Τι δήλωσαν Ντόστανιτς, Χάβος για το ματς του Αγρινίου
Με συγχαρητήρια στους παίχτες του ξεκίνησε τις δηλώσεις του στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα ο προπονητής της Βέροιας Ράτκο Ντόστανιτς.
«Θέλω να πω συγχαρητήρια στα παιδιά μου. Ήρθαμε με πολλές απουσίες και ήταν για εμάς ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Θέλω να είμαι ειλικρινής. Σε αυτό το παιχνίδι δεν είχαμε σκοπό να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο, είχαμε σκοπό να προσπαθήσουμε να πάρουμε βαθμούς.
Είναι πάρα πολύ σημαντικός ο βαθμός για εμάς για να έχουμε στη συνέχεια τις δυνατότητες να μείνουμε. Ήξερα ότι παίζουμε με μια πάρα πολύ καλή ομάδα με καλούς ποδοσφαιριστές και γι' αυτό παίξαμε έτσι όπως είδατε. Σίγουρα για εμάς ψυχολογικά σημαίνει πολλά αυτός ο βαθμός».
Για τις καθυστερήσεις που έκαναν οι παίκτες του πέφτοντας κάτω και ότι με εντολή δική του ο Τζημόπουλος έπεσε κάτω κάνοντας θέατρο: «Σίγουρα έχετε δικαίωμα να σκέφτεστε έτσι, ότι είναι εντολή μου, αλλά πραγματικά ποτέ στη ζωή μου δεν έχω πει σε ποδοσφαιριστή να πέσει κάτω. Τόσα χρόνια είμαι προπονητής.
Ακόμα και να πέσω κατηγορία, δεν το ζήτησα ποτέ αυτό. Τρία παιχνίδια πριν το τέλος με τη βαθμολογική θέση που έχουμε, να έρθουμε να παίξουμε ποδόσφαιρο και να φύγουμε με πόσα γκολ; Αυτό δεν μπορούμε να το κάνουμε γιατί πρέπει και αυτά τα παιδιά να μείνουν κατηγορία και πρέπει με κάθε τρόπο να πάρουμε βαθμούς!
Εμένα μου αρέσει το καλό ποδόσφαιρο, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι θέλουμε βαθμούς να σωθούμε! Πήγαμε κάποιες φορές που παίξαμε μπάλα και δεν πήραμε τίποτα! Με Εργοτέλη, Λεβαδειακό και χάσαμε. Δεν μπορεί να γίνεται συνέχεια αυτό».
Για το αν τελικά συμφωνεί με τον τρόπο που επέλεξαν οι παίκτες του να αγωνιστούν: «Εγώ δεν μπορώ να συμφωνώ με κάτι. Δεν είναι ούτε δικός μου τρόπος παιχνιδιού που μαθαίνω στους ποδοσφαιριστές. Είμαι τρεις μήνες στη Βέροια, είμαι ο πέμπτος προπονητής στη Βέροια και ήρθα με την ομάδα να έχει επτά βαθμούς!
Δεν μπορείς να αλλάξεις πολλά πράγματα. Εγώ πραγματικά ζητάω συγνώμη ,αλλά πρέπει να καταλάβετε και αυτά τα παιδιά. Τέτοια κούραση, με πόσα άτομα παίζουμε και παλεύουμε. Αν ξέρετε, σήμερα δεν είχαμε πέντε βασικούς και είχαμε στον πάγκο τρία παιδιά από την Κ20. Δεν ζητάω πολλά, ζητάω να καταλάβετε και εμένα».
Από την πλευρά του ο Μάκη Χάβος είπε πως η ομάδα του ήξερε πως έχει ένα δύσκολο παιχνίδι απέναντι σε μια Βέροια, που είναι καλή εκτός έδρας. «Ξέραμε από την αρχή ότι θα είχαμε ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι για πολλούς και διαφόρους λόγους. Πρώτον γιατί εμείς θέλαμε τη νίκη για να οριστικοποιήσουμε την παραμονή μας, δεύτερον ότι η Βέροια για δικούς της λόγους ήθελε το παιχνίδι και από εκεί και πέρα ξέραμε ότι η Βέροια εκτός έδρας είναι καλύτερη όταν παίζει με τους γρήγορους μεσοεπιθετικούς που έχει. Σε αρκετό διάστημα του παιχνιδιού παίξαμε τη Βέροια στο μισό γήπεδο αλλά δεν είχαμε το ρυθμό άλλων αγώνων. Ήταν φανερή η έλλειψη φρεσκάδας.
Μπορούσαμε στο τέλος με δυο ευκαιρίες, ειδικά με τον Καμαρά, να πάρουμε το παιχνίδι αλλά δυστυχώς δεν έγινε. Δεν μπορώ και δεν πρέπει κανείς να κατηγορήσει τους παίκτες για έλλειψη διάθεσης αλλά όπως σας είπα, παίξαμε τρία παιχνίδια μέσα σε μια εβδομάδα. Ο Παναιτωλικός το ξέρουν όλοι, ότι είναι η πιο δίκαιη και τίμια ομάδα του πρωταθλήματος. Όταν σε σέβεται όλη η Ελλάδα και πολλοί δημοσιογράφοι το έγραψαν και το είπαν, όταν πας στη Λειβαδιά και ξέρετε πώς χάσαμε, όταν πας στον Πανιώνιο και παίρνεις ισοπαλία και σε παραδέχεται όλη η Ελλάδα, στεναχωριέμαι πάρα πολύ όταν υπάρχουν πέντε - δέκα στους οποίους πρέπει να αποδείξουν οι παίκτες, εγώ, ο πρόεδρος, η διοίκηση ότι δεν είμαστε ελέφαντες».
Για το ότι ο Παναιτωλικός έκανε μόλις δυο φάσεις και αυτές στις καθυστερήσεις:
«Ήταν φανερή η έλλειψη φρεσκάδας συν το γεγονός είχαμε απέναντί μας μια ομάδα που αμύνθηκε στο μισό γήπεδο. Σίγουρα όταν δεν έχεις φρεσκάδα δεν έχεις και καθαρό μυαλό και αυτό φάνηκε στην τελευταία φάση με τον Καμαρά».
Για τα δύο τελευταία παιχνίδια:
«Εμείς θέλουμε να κάνουμε δύο νίκες. Θα έχουμε επτά μέρες μπροστά μας να δουλέψουμε για το παιχνίδι με τον Πλατανιά. Είναι πολύ σημαντικό αυτό για μένα. Θα ξεκουραστούν τα παιδιά, θα πάρουν ανάσες και έχουμε το τελευταίο παιχνίδι εδώ με τον ΟΦΗ που θέλω να πιστεύω ότι θα γίνει γιορτή».
inspor.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου