Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Την κατάκτηση του Μουντιάλ χαρακτήρισε ως μεγαλύτερη επιτυχία από αυτή της Χρυσής μπάλας

 
Την κατάκτηση του Μουντιάλ χαρακτήρισε ως μεγαλύτερη επιτυχία από αυτή της Χρυσής μπάλας, ο Αργεντινός σούπερ στάρ των γηπέδων, Λιονέλ Μέσι.
Όπως είπε, η συμμετοχή της Αργεντινής στον τελικό της 15ης Ιουλίου στο στάδιο του "Μαρακανά", είναι ο διακαής του πόθος. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
"Προτιμώ το Μουντιάλ από τη Χρυσή Μπάλα. Πάντα. Σαν ποδοσφαιριστής, το να κερδίσεις το Μουντιάλ είναι το μεγαλύτερο που υπάρχει. Είναι κάτι που σχετίζεται με τα παιδικά όνειρα. Ρώτησα τους συμπαίκτες μου στην Μπαρτσελόνα, Τσάβι, Ινιέστα και Πικέ, τι νιώθεις όταν σηκώνεις το τρόπαιο και μου είπαν ότι δεν περιγράφεται.
Θα κάνουμε τα πάντα για να γίνει το όνειρο πραγματικότητα. Το να παίξεις έναν τελικό στο "Μαρακανά'' είναι κάτι που ονειρεύεται κάθε ποδοσφαιριστής. Αλλά πρώτα πρέπει να εξασφαλίσουμε, ότι θα είμαστε εκεί. Υπάρχει μία θετική πίεση. Είναι μεγάλη τιμή μου να είμαι αρχηγός της εθνικής Αργεντινής, και θέλω να την ανταποδώσω φέρνοντας ένα τρόπαιο στο λαό της χώρας μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου