Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

ΗΜΑΘΙΑ ΣΠΟΡ - Άρτσε: Περιμένω τις ευκαιρίες μου στη ΒέροιαΆρτσε: Περιμένω τις ευκαιρίες μου στη Βέροια

Άρτσε: Περιμένω τις ευκαιρίες μου στη Βέροια

Ο Πέδρο Άρτσε μίλησε σε ιστοσελίδα της πατρίδας του για την εμπειρία του να παίζεις ποδόσφαιρο στην Ελλάδα και υποστήριξε πως θα περιμένει να πάρει κι άλλες ευκαιρίες στη Βέροια.
Μπορεί να έχει μόλις μια συμμετοχή στο πρωτάθλημα, στο ματς με τη Νίκη Βόλου, και παρουσία σε ένα φιλικό της Βέροιας με τον Αιγινιακό, όμως, ο Πέδρο Άρτσε δεν χάνει την πίστη του. Ο Μεξικανός άσος της ομάδας της Ημαθίας, μίλησε στην ιστοσελίδα «zocalo.com.mx», αναφερόμενος στο πως έχει κυλήσει η πρώτη του σεζόν σε Α’ κατηγορία, αφού τα προηγούμενα χρόνια αγωνίστηκε στη Μπάουλμς της πατρίδας του αλλά και σε Αναγέννηση Γιαννιτσών και Καβάλα. Το θέμα της κουβέντας του με τους συμπατριώτες του, ήταν κυρίως η πρώτη επίσημη συμμετοχή του.
«Το μόνο πράγμα που είχα στο μυαλό μου, ήταν να απολαύσω τη στιγμή και να τα πάω καλά στο γήπεδο. Τα λεπτά των καθυστερήσεων ήταν παραπάνω και είχαν την ευκαιρία να ακουμπήσω μπάλα μερικές φορές. Νιώθω έτοιμος και περιμένω να πάρω κι άλλες ευκαιρίες, μπορώ να πω με σιγουριά πως απήλαυσα τα λεπτά που αγωνίστηκα», ανέφερε ο 23χρονος άσος της Βέροιας.
Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Το να δουλεύεις μέρα με τη μέρα και να συμμετέχεις σε μια ομάδα με 34 παίκτες, γνωρίζεις πως δεν είναι κάτι εύκολο. Όταν φτάνεις τελευταίος, πρέπει να δώσεις τα πάντα στις προπονήσεις και να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του προπονητή σου. Είχε την ευκαιρία να με δει και σε ένα φιλικό πριν από περίπου ένα μήνα».
Όσο για το αν είναι όνειρό του η Εθνική ομάδα του Μεξικού, απάντησε: «Τώρα δεν σκέφτομαι την εθνική ομάδα, αλλά το να συνεχίσω να δείχνω πως είμαι ικανός, να κάνω βήματα και να συνεχίσω να είμαι στις αποστολές για να πάρω περισσότερα λεπτά. Η Εθνική είναι κάτι που όλοι θέλουμε και κάτι που θα πρέπει να το κερδίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου