Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

ΗΜΑΘΙΑ ΣΠΟΡ - Πελέ: Δεν φοβήθηκα ποτέ ότι θα πεθάνω, είμαι άνθρωπος με τρεις καρδιές

 
Ευχάριστα νέα για τον Πελέ, ο οποίος ξεπερνά το σοβαρό πρόβλημα στα νεφρά που τον κράτησε αρκετές ημέρες στην εντατική. Μάλιστα πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο και δήλωσε τα εξής:

«Δόξα τον Θεό είμαι καλά και έχω αναρρώσει. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μου έστειλαν μηνύματα, με ενθουσίασαν και με εξέπληξαν. Είχα μηνύματα από την Κίνα, το Πακιστάν και σχεδόν όλες τις χώρες τις Ευρώπης. Δεν φοβήθηκα ποτέ ότι θα πεθάνω, είμαι άνθρωπος με τρεις καρδιές». Ο Πελέ έδωσε μεγάλη μάχη βγήκε νικητής και είναι έτοιμος να... επιστρέψει στη δράση «Θα προετοιμαστώ για τους Ολυμπιακούς. Τρεις επαγγελματίες μπορούν να παίξουν και θα είμαι ένας από αυτούς» αστειεύτηκε ο «Βασιλιάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου