Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Γκίμας: «Δεν έχω κανένα παράπονο από την ομάδα μου»

Γκίμας: «Δεν έχω κανένα παράπονο από την ομάδα μου»
Δίκαιη χαρακτήρισε ο Δημήτρης Γκίμας τη νίκη του Κόροιβου, ενώ σε δηλώσεις του συνεχάρη τον Βασίλη Νιπεργιάλη για την "τρομερή δουλειά του", όπως την χαρακτήρισε, στάθηκε και στην εντυπωσιακή εικόνα του κλειστού της Αμαλιάδας.
Τέλος, ο κόουτς του Φίλιππου δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο επόμενο σημαντικό ματς με τον Φιλαθλητικό, το οποίο να είναι και καθοριστικό για την παραμονή.
«Αξίζουν πολλά μπράβο στον Κόροιβο και στον προπονητή του (σ.σ. Βασίλη Νιπεργιάλη) για την πορεία του μέχρι εδώ. Όσον αφορά το μεταξύ μας παιχνίδι σίγουρα κέρδισε δίκαια, ενώ αυτό φαίνεται και στο κομμάτι της στατιστικής. Δεν έχω κανένα παράπονο από τη δικιά μας ομάδα. Είχαμε ένα πλάνο, προσπαθήσαμε να παίξουμε το παιχνίδι σε χαμηλό ρυθμό. Λόγω των απουσιών που είχαμε, αλλά και της δυνατής έδρας του Κοροίβου, δεν θέλαμε να παίξουμε σε υψηλό ρυθμό. Μέχρι ενός σημείου αυτό το καταφέραμε.
Μείναμε για 30-32 λεπτά μέσα στο παιχνίδι, όμως από εκεί κι έπειτα κέρδισε η καλύτερη ομάδα. Είμαι ενθουσιασμένος από το γήπεδο. Είχαμε να έρθω από το 1990 όταν κοουτσάριζα τις κορασίδες του Φίλιππου. Είναι πραγματικά καταπληκτικό. Χάρηκα πολύ που είδα πολύ κόσμο. Μου άρεσε πάνω απ' όλα που ο κόσμος χειροκροτούσε τις βουτιές κι όχι μόνο τα καλάθια. Αυτό σημαίνει πως το φίλαθλο κοινό έχει παιδεία, ξέρει μπάσκετ. Ειλικρινά στεναχωριέμαι για την ομάδα μου που χάσαμε, από την άλλη χαίρομαι που μια επαρχιακή ομάδα.
Εύχομαι στον κόουτς που κάνει τρομερή δουλειά και ξέρω πόσο δύσκολο είναι, να πετύχει τους στόχους του. Ευχαριστούμε για την άψογη φιλοξενία και πλέον από την πλευρά μας κοιτάζουμε το επόμενο παιχνίδι με τον Φιλαθλητικό, που ενδεχομένως και να είναι καθοριστικό για να οριστικοποιήσουμε την παραμονή μας στην κατηγορία».
infobasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου