Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Συγχαρητήρια στους παίκτες του έδωσε ο τεχνικός της Βέροιας, Ράτκο Ντόστανιτς, για την παραμονή στην κατηγορία


Συγχαρητήρια στους παίκτες του έδωσε ο τεχνικός της Βέροιας, Ράτκο Ντόστανιτς, για την παραμονή στην κατηγορία, ενώ υποστήριξε ότι πέρασαν μια Οδύσσεια. Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Θέλω να ξεκινήσω με συγχαρητήρια για τους παίκτες μου. Πέρασαν από μια Οδύσσεια. Θέλω να ευχαριστήσω και όλους αυτούς που δούλεψαν μαζί μου. Αυτό θέλω να πω τίποτα άλλο. Ναι φοβήθηκα. Είχαμε πολλές απουσίες. Κάναμε δύσκολο πρωτάθλημα και οι απουσίες έκαναν το έργο μας δυσκολότερο. Σκοπός μου από 15 Νοεμβρίου ήταν να μείνουμε στην κατηγορία. Μόνο αυτό είχαμε στο μυαλό μας. Με παλιές μου ομάδες πήρα κύπελλο, έπαιξα Ευρώπη, αλλά αυτό το σημερινό είναι κάτι άλλο. Έζησα μια περιπέτεια με αυτή την ομάδα όπου όλοι οι παίκτες έδωσαν ότι είχαν. Να ξεκουραστούμε λίγο πριν πούμε κάτι για τη νέα χρονιά. Είμαστε σαν στημένα λεμόνια τώρα. Μου αρέσει η Βέροια και ο κόσμος της. Με αγαπούν και η οικογένειά της αρέσει η διαμονή στην Βέροια. Πρέπει να ξέρω τι σκέπτεται ο πρόεδρος για τη νέα χρονιά. Να κάνουμε κάτι καλύτερο από το φετινό.

Δεν νιώθω ξένος στην Βέροια. Νιώθω όμορφα στην Βέροια. Υπάρχει μια αλυσίδα πραγμάτων που μου αρέσει στην Βέροια. Ο πρόεδρος μου έδειξε εμπιστοσύνη, ο κόσμος με βλέπει και με χαιρετά στον δρόμο. Μου αρέσουν αυτά. Το ποδόσφαιρο είναι σοβαρή δουλειά κι έτσι πρέπει να το δούμε. Πρέπει να κάνουμε ένα σχέδιο για τρία χρόνια για να μην ξαναζήσουμε παραμονή στο τελευταίο ματς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου