Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Ποδοσφαιριστής της Βέροιας είναι Γιώργος Κατίδης

 
Ποδοσφαιριστής της Βέροιας είναι ο Γιώργος Κατίδης ο οποίος επιστρέφει στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά από διάλειμμα ενός έτους, εξαιτίας κίνησης προς του φιλάθλους που παρέπεμπε σε ναζιστικό χαιρετισμό, ενώ αγωνίζοταν με την ομάδα της ΑΕΚ ενάντια στη Βέροια. Ο 21χρονος μέσος την περασμένη σεζόν έπαιξε στη δεύτερη κατηγορία της Ιταλίας με τη Νοβάρα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ:
Η Π.Α.Ε. Βέροια ανακοινώνει την απόκτηση του 21χρονου ποδοσφαιριστή Γιώργου Κατίδη.
Ο ποδοσφαιριστής βρέθηκε το πρωί στα γραφεία της Π.Α.Ε. και μετά την υπογραφή του συμβολαίου του δήλωσε τα εξής: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στη Βέροια, μια ομάδα που πραγματικά έδειξε ότι με ήθελε, με πίστεψε και μου δίνει την ευκαιρία να δείξω πραγματικά αυτό που αξίζω. Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω και εγώ από τη μεριά μου για την επίτευξη των στόχων της ομάδας, της διοίκησης αλλά και του κόσμου. Θέλω να ευχαριστήσω όλων τον κόσμο για τα μηνύματα υποστήριξης που δέχομαι αυτές τις ημέρες και να τους υποσχεθώ πως θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».
Ο Γιώργος επέλεξε να αγωνίζεται με το No 16.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου