Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Τον Κάανεν στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξη τύπου...

Κάανεν: Συναντηθήκαμε σε λάθος χρόνο
Συναντηθήκαμε σε λάθος χρόνο είπε ο πρώην τεχνικός της Βέροιας Τον Κάανεν στην αποχαιρετιστήρια συνέντευξη τύπου που παραχώρησε την Κυριακή το απόγευμα. Η συνέντευξη ξεκίνησε με τον Γενικό Αρχηγό Πόλυ Χουρσουζίδη. Ο κ. Χουρσουζίδης γνωστοποίησε το διαζύγιο λέγοντας ότι τα αρνητικά αποτελέσματα ήταν η αιτία.
Ο κ. Κάανεν είπε ότι σήμερα έλαβε την απόφαση να μην συνεχίσει στην Βέροια. "Όταν η ομάδα με πλησίασε μου εξήγησε τα πλάνα και τους στόχους. Η απόφαση μου δεν έχει σχέση με το χθεσινό αποτέλεσμα. Πίστευα ότι μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλό με τους παίκτες. Οι άνθρωποι της Βέροιας ήξεραν ότι είμαι πετυχημένος και δεν χρειάζεται να αποδείξω ότι είμαι καλός προπονητής. Τον περασμένο Σεπτέμβριο ανέλαβα μια ομάδα που δεν την είχα σχεδιάσει εγώ και φτάσαμε ψηλότερα από εκεί που υπολογίζαμε. Είπα στην ομάδα ότι δίνω το μισό από αυτό που μπορώ λόγω επικοινωνίας. Όταν ήρθα διαπίστωσα ότι το 50% των παικτών δεν καταλάβαινε τι έλεγα. Και στο ποδόσφαιρο μετά την τακτική είναι η επικοινωνία. Την περασμένη Πέμπτη ζήτησα κάποια πράγματα για την δουλειά μου αλλά η ομάδα μου είπε ότι το μπάτζετ είναι περιορισμένο (διατροφολόγος και πρόγραμμα κομπιούτερ για ανάλυση τακτικής). Είχα συνεργάτη τον κ. Κερλίδη, ο οποίος έκανε καλή δουλειά αλλά είχε πρόβλημα στην επικοινωνία. Η ομάδα είπε ότι δεν μπορούσε να αλλάξει κάτι από αυτό και σκέφτηκα ότι δεν είμαι το κατάλληλο πρόσωπο γι αυτή την δουλειά. Σε αυτά βάζουμε και τα αποτελέσματα τα οποία δεν ήταν καλά. Σήμερα είχα μια συνάντηση με τον πρόεδρο και τον αντιπρόεδρο. Ο κ. Αρβανιτίδης είπε ότι αναγνωρίζει ότι είμαι καλός τεχνικός αλλά συνεργαστήκαμε σε λάθος χρόνο. Θα ήταν διαφορετικά αν αναλάμβανα τον Ιούλιο. Βλέποντας τα τρία ματς, φυσικά κι έκανα λάθη. Χθες και με τον ΠΑΟΚ οι παίκτες τα έδωσαν όλα και η ισοπαλία θα ήταν το πιο δίκαιο αποτέλεσμα. Με τον Πανθρακικό είχαμε από δύο ευκαιρίες. Όποιος αναλάβει πιστεύω ότι θα αποδώσει καλύτερα".
Σε ερώτηση για το ρόστερ είπε ότι είναι πολύ μεγάλο και κάθε αγωνιστική θα υπάρχουν πολλοί δυσαρεστημένοι παίκτες και αυτό δεν βοηθάει στο κλίμα της ομάδας. " Η συμβουλή μου να κατέβει το ρόστερ στους 20 παίκτες. Επίσης υπάρχουν παίκτες με τα ίδια χαρακτηριστικά. Αν δουλέψουν σκληρά και με πάθος θα πάνε καλύτερα. Πρέπει όμως να μιλάει κάποιος κατευθείαν στην ομάδα, χωρίς μεταφραστή. Με εντυπωσίασε η διάθεση για δουλειά. Ο Γεωργιάδης αξίζει να είναι αρχηγός. Δεν έχω δει στα 15 χρόνια της καριέρας μου παίκτη να κλαίει. Αυτό δείχνει ότι είναι αληθινός. Παίκτες μου είπαν μείνε να αλλάξουμε τα πράγματα. Υπάρχει ένας μεγάλος σκόρερ ο Μρντακοβιτς, ο οποίος αν βοηθηθεί θα είναι από τους πρώτους σκόρερ. Μεγάλο ταλέντο είναι και ο Ζεζίνιο. Η ομάδα τον Δεκέμβρη πρέπει να πει αντίο σε 8 παίκτες, ο Μάνος είναι ταλέντο αλλά ανέτοιμος. Χρειαζόμαστε δύο επιθετικούς κι έναν επιτελικό χαφ ή να βελτιωθεί ο Ντα Κόστα κι ένα αριστεροπόδαρο κεντρικό αμυντικό. Με αυτές τις αλλαγές η ομάδα μπορεί να φτάσει στην μέση της βαθμολογίας".
Για τις αποδοκιμασίες είπε ότι όταν δεν έρχονται τα αποτελέσματα οι οπαδοί είναι.ίδιοι και εκφράζουν το παράπονό τους. Συναντηθήκαμε σε λάθος στιγμή. Πρέπει να δουν οι φίλαθλοι ότι οι παίκτες με ΠΑΟΚ κι Εργοτέλη τα έδωσαν όλα.
Για αυτούς που τον αμφισβήτησαν τους κάλεσε να δουν το βιογραφικό του.
Κλείνοντας είπε ότι πέρασε όμορφα αυτές τις 3 εβδομάδες στην Βέροια αλλά δεν πρόλαβε να δει το χιόνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου