Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

ΒΕΡΟΙΑ - Ο Κάμπορα, ο καναπές και... το ψαλιδάκι!

Ο Κάμπορα, ο καναπές και... το ψαλιδάκι!

Απόλυτα δικαιωμένοι στη Βέροια με την απόκτηση του Χαβιέ Κάμπορα. Ο Αργεντινός στράικερ οδηγεί τη ‘’Βασίλισσα του Βορρά’’ στα υψηλά πατώματα της Superleague και μιλώντας στο Sport24.gr αποκαλύπτει πράγματα που δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας. 
Η ωραία ιστορία με το σπίτι που βρήκε και τελικά έχασε, η κουβέντα με τον ηλικιωμένο για το εξαιρετικό γκολ σε βάρος του Πανιωνίου που ψηφίστηκε το καλύτερο γκολ της αγωνιστικής, αλλά και η αγαπημένη του οικογένεια, για την οποία κάνει τα πάντα.

-Τι σε έπεισε για να έρθεις ξανά στην Ελλάδα μετά τη θητεία σου στον Άρη;
‘’Μας παρουσίασε τον σχεδιασμό της ομάδας ο Κίκε Ερνάντεθ και ο Αντώνης Σαριόγλου με τους οποίους είχα συνεργαστεί και στον Άρη. Τους εμπιστεύομαι και αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου να επιστρέψω στην Ελλάδα. Είχα πολύ όμορφες αναμνήσεις, και η οικογένειά μου, από τη θητεία στον Άρη και στη Θεσσαλονίκη. Έτσι πήρα την απόφαση να έρθω στη Βέροια’’.

-Το περίμενες το εκρηκτικό σας ξεκίνημα στη Superleague;
‘’Η αλήθεια είναι πως είμαστε μια νέα ομάδα. Νέοι παίκτες, προπονητής, αλλαγή προέδρου. Αλλά όλοι μας δουλεύουμε σκληρά και θέλουμε να σταθεροποιηθούμε στο επίπεδο που είμαστε τώρα’’.

-Έχεις ήδη σημειώσει τρία γκολ στο πρωτάθλημα. Πόσα φιλοδοξείς να σημειώσεις;
‘’Εύχομαι να πετύχω πάρα πολλά γκολ. Αν και ποτέ στην καριέρα μου δεν έβαζα στόχο σε αριθμό τερμάτων. Ήθελα να είμαι πάντα στις φάσεις και να σκοράρω για το καλό των ομάδων μου.. Είμαι επιθετικός και όπως λέγεται, εμείς τρεφόμαστε από τα γκολ’’.

-Υπάρχει κάποιο περιστατικό στη Βέροια που σου προκάλεσε εντύπωση ή σε έκανε να γελάσεις πολύ;
‘’Μια στιγμή που τότε δεν μου προκαλούσε καθόλου πλάκα, αλλά τώρα τη σκέφομται και γελάω, ήταν στις αρχές. Όταν πρωτοήρθα στη Βέροια, βρήκα ένα σπίτι που μου άρεσε υπερβολικά. Μου είπαν ότι σε δέκα μέρες θα μου έδιναν τα κλειδιά για να μπω. Στο διάστημα αυτό με φιλοξενούσε ο συμπαίκτης μου, ο Μπατιόν, στον καναπέ του σπιτιού του. Σε δέκα μέρες, όπως μου είχαν πει, πήγα να πάρω τα κλειδιά για να εγκατασταθώ, αλλά το σπίτι είχε ενοικιαστεί σε άλλον. Αναγκάστηκα λοιπόν, να ψάξω για νέο σπίτι. Ταλαιπωρία’’.

-Όλοι μιλούν για το γκολ σου απέναντι στον Πανιώνιο. Ποιο ήταν το πιο ωραίο πράγμα που άκουσες μετά το ματς;
‘’Το γκολ είχε μεγάλο αντίκτυπο στην πόλη. Με έπιασε ένας ηλικιωμένος και μου έλεγε πόσο πολύ του άρεσε και πώς είχα τέτοια έμπνευση. Του απάντησα ότι ήταν η πρώτη φορά που έβαζα τέτοιο γκολ και πως πιθανότατα ήταν και η τελευταία...’’.

 -Σου αρέσει η ζωή στην Ελλάδα;
‘’Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι πίσω στην Ελλάδα. Όλα πάνε άψογα, μέχρι στιγμής τουλάχιστον. Η διοίκηση είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της. Ό,τι έχω συμφωνήσει έχει εκπληρωθεί. Σε 20 μέρες έρχεται και η οικογένειά μου από την Αργεντινή και θα απολαύσουμε την ελληνική φιλοξενία. Θα μου άρεσε να κλείσω την καριέρα μου στην όμορφη χώρα σας’’.

-Υπάρχει κάτι που σου έχει στιγματίσει τη ζωή;
‘’Αυτό που έχει σημαδέψει τη ζωή μου είναι η γέννηση των παιδιών μου. Είναι ευλογία το ότι έχω κάνει οικογένεια. Ό,τι κάνω από εδώ και πέρα είναι για την οικογένειά μου’’.

Εργοτέλης-Βέροια διαιτητής ο κ. Λιαχούδης
Ο Σταύρος Τριτσώνης ορίστηκε από την ΚΕΔ να διευθύνει την αναμέτρηση του ΠΑΟΚ με τον Παναθηναϊκό στην Τούμπα το βράδυ της Κυριακής.
Τον διαιτητή από τον οποίο ο Παναθηναϊκός έχει φρικτά παράπονα, για τον αγώνα στην Καλλονή όταν και δεν απέβαλλε τον τερματοφύλακα των γηπεδούχων για καρατιά στον Κλωναρίδη στο 10’ του αγώνα, όρισε η ΚΕΔ για το εκτός έδρας ντέρμπι των «πράσινων» με τον ΠΑΟΚ. Ο Αθηναίος ρέφερι θα έχει βοηθούς τους Χρήστο Ακρίβο, επίσης από την Αθήνα, και Ηλία Αλεξέα από τη Μεσσηνία.

Αναλυτικά οι ορισμοί:
Εργοτέλης-Βέροια (8/11, 15:00)
Διαιτητής: Γεώργιος Λιαχούδης (Μακεδονίας), βοηθοί: Αλέξανδρος Γρεβένης (Χαλκιδικής).

Κέρκυρα-Παναιτωλικός (8/11, 17:15)
Διαιτητής: Αθανάσιος Γιάχος (Χίου), βοηθοί: Νικόλαος Γεωργράκος (Αθηνών), Βασίλειος Καμπούρης (Εύβοιας).

Ξάνθη-ΟΦΗ (8/11, 19:30)
Χρήστος Μήτσιος (Ηπείρου), Ιοαρδάνης Δημητριάδης (Κατσοριάς), Χρήστος Μαγιάννης (Άρτας)

Ολυμπιακός-Πανθρακικός (9/11, 15:00)
Διαιτητής: Μάριος Λαμπρόπουλος (Ηλίειας), Εμαννουήλ Βλάσσης (Λασιθίου), Γεώργιος Σταυρουλάκης (Ρεθύμνου).

ΠΑΣ Γιάννινα-Νίκη Βόλου (9/11, 17:15)
Διαιτητής: Απόστολος Αμπάρκιολης (Καβάλας), Νικόλαος Καραϊσαρίδης (Πιερίας), Ιωάννης Καραγκιοζόπουλος (Ημαθίας).

Λεβαδειακός-Πλατανιάς (9/11, 17:15)
Διαιτητής: Ανδρέας Παππάς (Αθηνών), Ιωάννης Τουμπακάρης (Αθηνών), Ιοαρδάνης Απτόσογλου (Αθηνών).

Πανιώνιος-Καλλονή (9/11, 17:15)
Διαιτητής: Μιχάλης Βοσκάκης (Ρέθυμνο), Αντώνιος Καρατζίκας (Αθηνών), Τρύφων Πετρόπουλος (Αρκαδίας).

ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός (9/11, 19:30)
Διαιτητής: Σταύρος Τριτσώνης (Αθηνών), Χρήστος Ακρίβος (Αθηνών), Ηλίας Αλεξέας (Μεσσηνίας).

Ατρόμητος-Αστέρας Τρίπολης (10/11, 19:30)
Διαιτητής: Αναστάσιος Σιδηρόπουλος, βοηθοί: Δαμιανός Ευθυμιάδης (Πιερίας), Χασάν Κούλα (Ξάνθης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου