Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Για το βάθρο στο παγκόσμιο της Γερμανίας η Βίκυ

Έτοιμη για το βάθρο στο παγκόσμιο της Γερμανίας η Βίκυ
Σήμερα αγωνίζεται η Βεροιώτισσα πρωταθλήτρια Βίκυ Πανετσίδου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα καράτε που διεξάγεται στη Βρέμη της Γερμανίας. Η Βίκυ Πανετσίδου αφού ολοκλήρωσε τον κύκλο της προετοιμασίας της, δηλώνει πανέτοιμη για το παγκόσμιο πρωτάθλημα το οποίο είναι η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση και το όνειρο κάθε αθλητή.


Σε δηλώσεις της τονίζει: Είμαι πανέτοιμη γι’ αυτή τη μεγάλη διοργάνωση. Μετά την κατάκτηση 5 ευρωπαϊκών μεταλλίων, ο στόχος μου είναι το παγκόσμιο. Δούλεψα πάρα πολύ σκληρά. Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα απ’ όλα την οικογένειά μου που με στηρίζει παντού και πάντα και ιδιαίτερα τον πατέρα μου και προπονητή μου Νίκο Πανετσίδη που με τη δική του καθοδήγηση έφτασα σ’ αυτό το υψηλό επίπεδο. Ευχαριστώ τους συναθλητές μου (πρωταθλητές του Πανημαθιακού) που με βοήθησαν στην καθημερινή προπόνηση καθώς και όλη «την οικογένεια» του Πανημαθιακού Αθλητικού Συλλόγου, γονείς και αθλητές, για τη στήριξη και για τις όμορφες ευχές τους. Λυπάμαι πολύ που ο συναθλητής μου και αθλητής του Συλλόγου μας Πάρης Κλέβαρ δεν θα συμμετάσχει τελικά στο παγκόσμιο λόγω τραυματισμού. Ευχαριστώ επίσης τους χορηγούς μου, που με στηρίζουν και για την απίστευτα σημαντική βοήθειά τους («ΣΤΑΣΟΥ ΜΥΓΔΑΛΑ», «ΦΟΥΡΝΟΙ ΚΟΓΙΑ», «ΚΑΦΕ – ΓΛΥΚΑ ΚΡΙΑΡΑΣ», «ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ – ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗ», «ΑΡΤΟΠΟΙΗΜΑΤΑ – PANINI ΑΕ»).

Ο πατέρας και προπονητής της πρωταθλήτριας δήλωσε: Η Βίκυ είναι έτοιμη για να ανέβει στο βάθρο των νικητών των κορυφαίων παγκοσμίως αθλητών. Δουλέψαμε πολύ σκληρά, όλο τον χρόνο, ασταμάτητα, μελετημένα και ουσιαστικά. Της εύχομαι καλή επιτυχία, ελπίζοντας να επιστρέψει με ένα μετάλλιο στις αποσκευές της και η πόλη μας να πανηγυρίσει ένα παγκόσμιο μετάλλιο. Εύχομαι επίσης καλή επιτυχία σε όλη την ελληνική αποστολή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου