Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Η Βέροια θα είναι για πάντα στην καρδιά μου

Ράτκο Ντόστανιτς.Η Βέροια θα είναι για πάντα στην καρδιά μου
Πριν από λίγες ώρες έφυγε για το Βελιγράδι ο Σέρβος προπονητής της Βέροιας Ράτκο Ντόστανιτς μαζί με τη γυναίκα του και τον συνεργάτη του Μίλοε Πέτκοβιτς. Τον βρήκαμε στην πλατεία του Αγ. Αντωνίου και μας είπε τα εξής:

Καταρχήν είμαι πολύ χαρούμενος γιατί η ομάδα που αγάπησα πολύ. Η Βέροια έμεινε στη Σούπερ Λίγκα, κάτι που δεν έγινε στην προηγούμενη συνεργασία. Θέλω πρώτα πρώτα να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κ. Γιώργο Αρβανιτίδη που μου έδειξε εμπιστοσύνη σε μία πολύ δύσκολη περίοδο, αλλά όλοι μαζί  αγαπημένοι αγωνισθήκαμε και σώσαμε την ομάδα. Επίσης όλους τους παίκτες τούς συνεργάτες μου και πάνω απ\' όλα τους φιλάθλους που μας στήριξαν στις δύσκολες στιγμές.  Εύχομαι στη Βέροια να μην ξαναπεράσει τέτοιες καταστάσεις στο μέλλον γιατί της αξίζει κάτι καλύτερο.
Σε ερώτηση μας αν θα υπάρξει συνεργασία για την νέα περίοδο, ο κ. Ντόστανιτς είπε ότι αυτό το ξέρει μόνο ο πρόεδρος:
Ό,τι χρειασθεί ξέρει που μπορεί να με βρει. Εγώ φεύγω σαν φίλος και θα παραμείνω φίλος της Βέροιας αφού είναι πλέον μία από τις ομάδες που έχω στην καρδιά μου.
 ΛΑΟΣ  - ΕΠΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου