Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Aυτή είναι η γυναίκα με τα περισσότερα tatoo στον κόσμο -Πώς είναι το σώμα της σήμερα

 Aυτή είναι η γυναίκα με τα περισσότερα tatoo στον κόσμο -Πώς είναι το σώμα της σήμερα [βίντεο]
Η Isobel Varley γεννήθηκε το 1937 στο Γιρκσάιρ της Μεγάλης Βρετανίας και σήμερα στα 76 της χρόνια έχει εκπληρώσει ένα όνειρο που είχε από παιδί: να μπει στο βιβλίο Γκίνες για τα tatoo σε όλο της το σώμα.

Tatoo σε όλα τα σχέδια και χρώματα καλύπτουν σήμερα πάνω από το 76% του σώματός της. Κεφάλι, πόδια, χέρια, στήθος, απόκρυφα σημεία... όλα γεμάτα μελάνι αλλά και διάσημες υπογραφές σπουδαίων tattoo artists ανά τον κόσμο.
«Οι μόνες περιοχές που δεν έχω τατουάζ είναι το πρόσωπό μου, τα πέλματα των ποδιών μου και τα αυτιά μου,αλλά και ορισμένα σημεία στα χέρια μου», λέει η ίδια με υπερηφάνεια επιδεικνύοντας τα κάλλη της που ακόμη...υπάρχουν παρά την ηλικία της.
Κινητό έργο τέχνης, έχει ξυρίσει κεφάλι (και ό,τι άλλο φαντάζεστε) για να υπάρχει... χώρος για ζωγραφική.
 

Πηγή perierga.gr





Η βρετανίδα δείχνει, πάντως, μια «ανήσυχη» γιαγιά:









Η τρομερή γιαγιά πριν αρχίσει να χτυπάει tatoo ήταν μια κλασική βρετανίδα νοικοκυρά:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου