Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

ΗΜΑΘΙΑ ΣΠΟΡ - Ανέλαβε χρέη γενικού και τεχνικού διευθυντή ο Ζήσης Βρύζας

Ανέλαβε χρέη γενικού και τεχνικού διευθυντή ο Ζήσης Βρύζας. Παραίτηση Λαναρή μέχρι τη δίκη
Χρέη Γενικού και Τεχνικού Διευθυντή της Π.Α.Ε. Βέροια εκτελεί από σήμερα ο Ζήσης Βρύζας, όπως ανακοίνωσε η ΠΑΕ μετά τη συμφωνία τους.

Στο μεταξύ την παραίτησή του από γενικός αρχηγός της ομάδας, υπέβαλε χθες ο Γιώργος Λαναρής. Στην επιστολή του προς την ΠΑΕ ο κ. Λαναρής αναφέρει τα εξής:
«Θέτω την παραίτησή μου στη διάθεση της διοίκησης της ΠΑΕ, ώστε η δικαστική μου περιπέτεια να μην σταθεί εμπόδιο στην αγαπημένη μου ομάδα. Ο περιοριστικός όρος που μου επεβλήθη με πληγώνει αφάνταστα, καθώς αφιέρωσα ολόκληρη τη ζωή μου στα γήπεδα. Όλοι ξέρουν ποιος είναι ο Γιώργος Λαναρής. Είμαι βέβαιος ότι στην τελική εκδίκαση της υπόθεσης θα λάμψει η αλήθεια».
Η παραίτηση Λαναρή, έγινε δεκτή από την διοίκηση της ΠΑΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου