Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

ΗΜΑΘΙΑ ΣΠΟΡ - Δημήτρης Γκίμας: Ο Φίλιππος δεν είναι Παναθηναϊκός ούτε εγώ είμαι ΟμπράντοβιτςΔημήτρης Γκίμας: Ο Φίλιππος δεν είναι Παναθηναϊκός ούτε εγώ είμαι Ομπράντοβιτς

Δημήτρης Γκίμας: Ο Φίλιππος δεν είναι Παναθηναϊκός ούτε εγώ είμαι Ομπράντοβιτς

Μετά τον αγώνα Φίλιππος Βέροιας - Δόξα Λευκάδας οι δύο προπονητές Δημήτρης Γκίμας και Βαγγέλης Ζιάγκος έκαναν τις παρακάτω   δηλώσεις στους δημοσιογράφους. Αναλυτικά τα όσα είπαν:


Βαγγέλης Ζιάγκος : «Αφιερώνουμε την σημερινή μας νίκη στην οικογένεια της Δόξας που διαρκώς μεγαλώνει τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποιότητα  και διαχειρίζεται τα προβλήματα της με σιωπή και αξιοπρέπεια. Στο αγωνιστικό κομμάτι ξέραμε ότι παίζαμε με μια ομάδα έχει χάσει πολλά παιχνίδι στις λεπτομέρειες και η οποία θα έπαιζε με το τεράστιο κίνητρο της  αγωνιστικής επιβίωσης πράγμα που συνεπάγεται, ενέργεια πάθος και δύναμη στη μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού, όπως και έγινε. Σε ένα μεγάλο βαθμό το καταφέραμε αλλά ο Φίλιππος βρήκε λύσεις ειδικά με τον Δεληγιώργη με σουτ από την περιφέρεια.  Τέλος θέλω να τονίσω ότι είμασταν και θα συνεχίσουμε να είμαστε αξιοπρεπείς και επαγγελματίες σε αυτό που κάνουμε και δεν τα διαπραγματευόμαστε. Η ομάδα κατεβαίνει κάθε Σάββατο με στόχο να κερδίζει τα παιχνίδια και αυτό θα κάνει μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Εύχομαι καλή συνέχεια στο Φίλιππο. »

Δημήτρης Γκίμας : «Συγχαρητήρια στην ομάδα της Δόξας για την δίκαιη νίκη αλλά και την πολλή καλή δουλειά που κάνει ο κος Ζιάγκος. Τα περισσότερα βέβαια συγχαρητήρια τα αξίζουν οι δικοί μας παίκτες όπου στο σημερινό παιχνίδι για μια ακόμη φορά έδειξαν την αγωνιστικότητα τους. Το παιχνίδι χάθηκε στις λεπτομέρειες και ειδικά σε δυο φάσεις με τα καλάθια των Κυριακόπουλου και Αποστολόπουλου που έδωσαν το προβάδισμα που ήθελε η Λευκάδα. Βλέποντας όμως την σημερινή εικόνα της ομάδας αλλά και από τα αποτελέσματα των υπόλοιπων ομάδων μπορώ να πω ότι είμαστε ακόμη εντός στόχου. Εμείς θέλουμε την 11η θέση, το έχω πει από την αρχή του πρωταθλήματος. Κάθε Σάββατο έχουμε ένα διαφορετικό σενάριο και επαναπροσδιορίζουμε τον στόχο μας. Πρέπει να βρούμε το κουράγιο ψυχολογικά πρώτα να συνεχίσουμε την προσπάθεια και να βρούμε τις νίκες. Μέχρι και την τελευταία αγωνιστική θα παλέψουμε και θα τις βρούμε αυτές τις νίκες. Θέλαμε πολύ την νίκη σήμερα, δεν τα καταφέραμε. Συνεχίζουμε για το επόμενο παιχνίδι με τον Εθνικό. Ευχαριστούμε πολύ τον κόσμο που μας στήριξε με την παρουσία του. Έχουμε ανάγκη από την βοήθεια του. Απλά πρέπει ο κόσμος να ξέρει πρώτο ότι δεν παίζουμε στην ευρωλίγκα, δεύτερο δεν είμαστε ο Παναθηναϊκός και τρίτο εγώ δεν είμαι ο Ομπράντοβιτς. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Το επίπεδο μας είναι για να παραμείνουμε στην Α2. Ζητάμε μόνο την αγάπη και την υπομονή του κόσμου. Εμείς πάντως πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε την παραμονή. Τέλος να προσθέσω…. Φακίτσας και Γερακίνης….ΤΡΑΓΙΚΟΙ…ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ. Δεν μιλάω για δόλο κλπ. Οι άνθρωποι είναι ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ. Αν το ακούει κάποιος είναι ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ. Αν θέλουν όμως ας τους κάνουν και διεθνείς. Είμαι στο χώρο 30 χρόνια και γνωρίζω…. Οι άνθρωποι δεν κάνουν. Όπως εγώ δεν είμαι ικανός για την Α1 γιατί όλοι οι διαιτητές πρέπει να γίνονται… Ας αποφασίσουν λοιπόν οι αρμόδιοι..»

www.laos-epea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου